If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
Най-обичам ей такива определения. Явно колега майсторе не си попадал на кофти зегерка която да се разкопчее след три дена.Не ти го пожелавам за да не минеш в графата ГАЛОШ.
Проблем със закопчаването няма, просто трябва да си сложиш лагера на муфата и да си е смазан, има 1 метална гривничка за лагера и тя трябва да си е сложена на мястото и след като наденеш кутията, вилката я буташ силно да бута и се чува как щрака след което проверяваш напред назад може и с щангичка правиш напрежение или връзваш моментно буталцето и натискаш няколко пъти. Ако не щракне лагера хубаво след пробата дали е закачен ще се клати вилката свободно и ще имаш време да бутнеш кутията на страни и да видиш какъв е проблема. Всичко друго, че е сглобена без проверка е пълно простотия и тея майстори са пълни галоши ...
Глупости, зегерката се закопчава елементарно и гривничката не е метална даже Щангички, буталца простотии, няма такова нещо, буташ вилката леко напред и рязко я дърпаш, ако си го правил няколко пъти е сложно колкото да си смениш чистачката например.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Най-обичам ей такива определения. Явно колега майсторе не си попадал на кофти зегерка която да се разкопчее след три дена.Не ти го пожелавам за да не минеш в графата ГАЛОШ.
Не виждам на една зегерка какво може да й бъде кофти, нали преди се сложи затова се оглежда ...
На 1-ва страница на темата съм писал какво имам на предвид. Иначе на цвят на вкус и на мирис и на вид си е добре.
Да съгласен съм за това, но не би трябвало като е нова зегерката да има този проблем. Това е само в случай, че слагаш стария лагер със старата зегерка, но явно е възможно да се случи и със нов.
Когато пуснах темата имаше само плява. Сега взехте да я нищите.
Ето причините:
- износени гърбици на вилката - дърпат лагера накриво, от там се получава изкривяване на лагера, от вибрациите зегерката се заклинва в металния ринг на притискателя и при лошо стечение на обстоятелствата освобождава. Тези, които са освобождавали лагер от притискател знаят горе-долу какво как става
- винаги си сменяйте и долната помпа, не е скъпа
До чистача - рингът, където ляга зегерката е от твърд метал и като закопчаваш дърпаш наистина рязко назад, но при свалено бутало, след което е хубаво да направиш някой оборот на двигателя и пак да дръпнеш за всеки случай, че и да чукнеш вилката с чука
Изтрий плявата, остави само това
Когато пуснах темата имаше само плява. Сега взехте да я нищите.
Ето причините:
- износени гърбици на вилката - дърпат лагера накриво, от там се получава изкривяване на лагера, от вибрациите зегерката се заклинва в металния ринг на притискателя и при лошо стечение на обстоятелствата освобождава. Тези, които са освобождавали лагер от притискател знаят горе-долу какво как става
- винаги си сменяйте и долната помпа, не е скъпа
До чистача - рингът, където ляга зегерката е от твърд метал и като закопчаваш дърпаш наистина рязко назад, но при свалено бутало, след което е хубаво да направиш някой оборот на двигателя и пак да дръпнеш за всеки случай, че и да чукнеш вилката с чука
Изтрий плявата, остави само това
Хубаво де ,защо след като вилката е проблема , стария съеденител не му се разкопчаваше лагера ?
Това беше и моят въпрос. Обяснвам си го с това, че лагерът вече се беше вкопал и наместил в притискателя, а зегерката беше съчленена с ръжда в леглото си. Но са се получавали вибрации и се е износвала вилката. Било е въпрос на време. Буталото също не беше много в час - изпускаше леко, което допълнително е подпомогнало да притриса при натискане
Сега имам един нов комплект Valeo 235mm за продаване на много добра цена. И все пак трябва да благодаря на ръководството на ТиН кар и най=вече на Ники за огромната помощ и съдействие, както и на Иво (сервиз на Орион)
Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:04.
Основание: допълнение
Ако вилката е крива се установява веднага при слагането на лагера, трябва да се движи свободно лагера по муфата, освен това хипотетично ако е качен лагер на крива вилка съединителя става зверски твърд за натискане, което пак показва че е крива вилката. Но пак не съм съгласен с това обяснение, точно защото лагера веднъж закопчан ако всичко му е наред дооооооста трудно се вади.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Да съгласен съм за това, но не би трябвало като е нова зегерката да има този проблем. Това е само в случай, че слагаш стария лагер със старата зегерка, но явно е възможно да се случи и със нов.
След като зегерката фабрично е по-свита при напън се изхлузва!!!
За това преди монтаж разтваряте (разчеквате) новата зегерка и никога няма да се изхлузи!!!
Тия теории на вероятностите с криви вилки са ала-бала.......
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment